Reklámacie a výmena tovaru

Výmena tovaru/vrátenie peňazí

Do 14 dní od prevzatia balíka máte možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne máte nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí.

Produkt, ktorý si prajete vrátiť alebo vymeniť musí byť nepoškodený. Vrátený musí byť v originálnom a nepoškodenom obale so všetkým príslušenstvom. V opačnom prípade bude žiadosť o vrátenie, resp. výmenu odmietnutá alebo vyriešená iba čiastočne.

Najneskôr do 14 dní od prevzatia balíka nám výrobok pošlite na adresu: HS PLUS d.o.o., Turbínová 1, 83104 Bratislava.

V prípade výmeny tovaru vyplňte tento formulár: http://bit.ly/VIGOSHOP_vymena1

V prípade vrátenia peňazí vyplňte tento formulár: http://bit.ly/VIGOSHOP_penazi  

Na balík, resp. do balíka napíšte viacmiestny číselný kód pre výmenu/vrátenie, ktorý obdržíte mailom po vyplnení formulára.

Zásielky bez kódu pre výmenu/vrátenie nie je možné identifikovať a Vaša žiadosť výmenu/vrátenie na nebude vyriešená.

Náklady na posielanie hradí odosielateľ. Zásielky na dobierku neprijímame.

Do 30 dní od doručenia Vášho balíka na adresu firmy bude produkt vymenený, resp. Vám budú vrátené peniaze.

Reklamácie

V prípade, ak Váš produkt nefunguje správne, môžete si uplatniť záruku. Na všetky elektronické prístroje v našej ponuke máme 24 mesačnú záruku.

Záruka neplatí v prípade:

  • Fyzického poškodenia
  • Opotrebenia používaním
  • Porúch, ku ktorým došlo z dôvodu nesprávneho, neprimeraného a nedbalého používania výrobku

V prípade reklamácie je potrebné, aby ste vyplnili formulár pre výmenu produktu: http://bit.ly/VIGOSHOP_vymena1

Tovar musí byť vrátený v originálnom a nepoškodenom obale so všetkým priloženým príslušenstvom. V opačnom prípade bude žiadosť o reklamáciu odmietnutá alebo vyriešená iba čiastočne.

V prípade reklamácie nám výrobok zašlite na našu adresu: HS PLUS d.o.o., Turbínová 1, 83104 Bratislava.

Na balík, resp. do balíka napíšte viacmiestni kód pre reklamáciu, ktorý obdržíte mailom po vyplnení formulára.

Zásielky bez kódu pre reklamáciu nie je možné identifikovať a Vaša reklamácia na nebude vyriešená.

Náklady na posielanie hradí odosielateľ. Zásielky na dobierku neprijímame.

Do 30 dní od doručenia Vášho balíka na adresu firmy bude reklamácia spracovaná a vybavená.